wtorek, 6 września 2011

Zdjęcia przedwyjazdowe

 Przeprowadzka zakończona! Odpoczywamy i pracujemy, a ściślej - pracujemy, odpoczywając ;) Rozmowa kwalifikacyjna (w formie czterogodzinnego przejazdu przyczepą do Gdańska) zakończyła się pomyślnie - zostałyśmy z Bahamką zatrudnione w firmie Euforia Company, w dziale Szczęścia, na stanowisku Dystrybutorów Radości.
Dotychczas zajmowałyśmy się promowaniem poruszającej pieśni (pochodzącej z XXI wieku), której tekst obfituje w wyszukane środki stylistyczne, a metaforyczny sens refrenu skłania odbiorcę dzieła do refleksji, a nawet - dociekania prawd egzystencjalnych oraz poszukiwania odpowiedzi na pytania z dziedziny ontologii i metafizyki, a mianowicie: Jak jest?
Majka Jeżowska:
"Na plaży - na plaży fajnie jest.
Na plaży - na plaży fajnie jest.
Na plaży - na plaży fajnie jest.
Na plaży - na plaży fajnie jest."
 ;-)
O poczynaniach Greaty w nowej pracy, awansie i licznych premiach informować będę na biężąco (naprawdę! :)

Zdjęcia przedwyjazdowe:

"fotki z komórki"
Ostatni gliszczowy teren:
 
(tereny otaczające naszą dotychczasową stajnię są pod kątem 90' do podłoża...czyli awangarda w filmowaniu ;-)
Pozdrawiam (Wszystkich Polaków...) ;)

5 komentarze:

Anonimowy pisze...

Bardzo Ci zazdroszcze mozliwosci wyjazdu z koniem :) Mam nadzieje ze wszystko sie Wam tam dobrze ulozy i studia beda dla Ciebie przyjemnoscia a nie jak dla mnie - udreka i wymuszeniem dzierzawy konia :/
Pozdrawiamy(Ola z Szamanem) :)

Agata i Wiedźmin pisze...

Strasznie, potwornie się opuściłam ;). Widzę, że przez to spóźniłam się z informacjami odnośnie mojego pobytu z koniuchami ;). W zwiazku z tym mam pytanie w jakiej stajni stoisz? Może bym kiedys znalazła czas, żeby zawitać do Was i poznać Ciebie i Bahamę na żywo ;). Oczywiście do mnie do stajni zapraszam także, bardzo serdecznie. Stajnia ta znajduje się w Łapinie, niecałe 20km od centrum Gdańska, pomiędzy Źukowem, a Kolbudami.
No i oczywiście gratuluję dostania się na UG i witam w Gdańsku :).
Pozdrawiam
Agata i Wiedźmin

Anonimowy pisze...

Basia jesteś niesamowita, kiedyś jeździłam w Gliszczu i pamiętam jak przyjechałyście z Bahamką do stajni:) Zazdroszcze Ci tych sukcesów, umiejętności i wiedzy, zawsze chciałam nauczyć się naturala, ale brak mi konia i mistrza:( Agata

Anonimowy pisze...

Cześć Basiu :)
Jako, że nie mam gg daję mojego maila : milena1013@op.pl
Milena z Myślęcinka :D
P.S. Śliczne zdjęcia :)

Anonimowy pisze...

41 years old Software Engineer IV Harlie Cameli, hailing from La Prairie enjoys watching movies like Los Flamencos and Graffiti. Took a trip to Kasbah of Algiers and drives a Mercedes-Benz 38/250 SSK. Odwiedz strone glowna